Motocykl Benelli Leoncino 800 Trail zelená, Euro 5

Atypická zásilka – INDIVIDUÁLNÍ CENA DOPRAVY

výrobce: Benelli
kód zboží: B/40018UD

189 990,- Kč vč. DPH

původní cena 209 990,- Kč vč. DPH

NA DOTAZ
 


POZOR! Tento produkt podléhá individuální ceně DOPRAVY z důvodu nadměrných rozměrů, či hmotnosti zásilky. Výsledná cena dopravy Vám bude zaslána k odsouhlasení po uskutečnění objednávky nebo e-mailového dotazu.

Popis

BENELLI Leoncino 800 Trail ABS, ZÁRUKA 4 ROKY

 

Barvy:  hnědá, šedo-stříbrná, zelená

 

Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!

Benelli se orientuje se zvýšeným úsilím na kvalitu a odolnost svých produktů a naše stroje se stávají nejspolehlivějšími a nejodolnějšími stroji na trhu a proto nyní mají všechny motocykly Benelli prodlouženou záruku na 4 roky. 

 

 

PŘEDNOSTI:

  • Designový výfuk s katalyzátorem 
  • Pohodlí dvou jezdců
  • Přístrojová deska v novém Designu
  • Srdce s excelentním výkonem

 

 

DESIGN 

Nezaměnitelná DNA, která odlišuje motocykly řady Benelli Leoncino od všech jiných motocyklů nachází svou nejkonkrétnější evoluci v novém Benelli Leoncino 800.

Benelli Leoncino s autentickým stylem, vyznačující se vyváženým mixem klasického a moderního stylu, který nachází své maximum  díky novému motoru o objemu 754 ccm, nejpokročilejším v řadě Benelli.

U modelu Leoncino 800 jsou tvary tvrdší a výraznější, čímž se zvyšuje jeho síla a dynamika: v čisté eleganci svých linií a modernosti svého stylu dokáže tento motocykl vyjádřit veškerou svou podstatu a jedinečnost, přičemž si zachovává to, co jsou ikonickými prvky řady Leoncino. Vlastně i ve verzi 800 ccm najdeme stylistický prvek oblouku, který je patrný jak na předním světlometu, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit ke všem dalším modelům řady Leoncino.

 

 

MOTOR 

Bijícím srdcem Benelli Leoncina 800 Trail je kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor o objemu 754 ccm;  s výkonem 76,2 HP (56 kW)  při 8500 ot./min a točivým momentem 67 Nm (6,8 kgm)  při 6500 ot./min.

Dvojité časování vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, stejně jako dvojité tělo škrticí klapky o průměru 43 mm, mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová 6stupňová převodovka  znamená, že jde o moderní a spolehlivý agregát.

 

 

PODVOZEK 

Rám je úplně nový tuhý příhradový trubkový,  který perfektně ladí s designem a zároveň zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost na silnici bez ohledu na dovednosti jezdce, aniž by byla dotčena absolutně zábavný jízdní projev motocyklu.

Odpružení tvoří přední upside-down vidlice o průměru 50 mm, zárukou pohodlí, stability a efektivity po celém zdvihu 130 mm.

Zadní kolo je odpruženo  centrálním nastavitelným tlumičem s regulací pružiny, útlumu i odskoku .

Brzdový systém je mimořádně bezpečný -   vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm čtyřpístkové radiální třmeny a vzadu kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.

Kola s disky z lehké slitiny přední 120/70-17 a zadní kolo  180/55-17.

Péče o detaily a originální materiály jsou charakteristickými znaky Benelli Leoncino 800. Šikmá a moderně vyhlížející nádrž je vyrobena z oceli a nese logo Benelli tak, jak velí tradice. Nádrž má pozoruhodnou kapacitu 15 l a podtrhuje svalnatost tohoto motocyklu.

Přední světlomet, je zároveň důležitým desingovým prvkem, který slučuje všechny aktuální modely Benelli Leoncino /125,250,500,800ccm /, je u Benelli Leoncino 800 plně LED s autentickým a sofistikovaným designem, zvýrazněným obloukem a logem Benelli Leoncino uprostřed.

 

Tato verze obsahuje palubní přístroje TFT nejnovější technologie .

Sedadlo zajišťuje maximální pohodlí pro jezdce i spolujezdce; navíc dokonale ladí s celkovými liniemi motocyklu, podobně jako moderní a vyvážený design výfuku.

Lvíček / logo továrny Benelli / má zvláštní místo, hrdě stojící na předním blatníku, jako na našich historických motocyklech a ostatních současných strojích řady Leoncino.

 

 

Dostatek výkonu i mimo silnici

Kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtakt o zdvihovém objemu 754 ccm plní přísné emisní limity Euro 5. Aby svému jezdci zajistil ryzí zábavu a dostatek výkonu v terénu, nabízí výkon 76,2 HP (56 kW) při 8.500 RPM a točivý moment 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 RPM. Pro dosažení daného výkonu disponuje motor časováním dvojité vačkového hřídele, 4 ventily na válec a dvojitým difuzorem škrticí klapky o průměru 43 mm. O bezchybný přenos výkonu se stará ANTI-HOPPINGOVÁ  spojka v olejové lázni a 6stupňová převodovka.

 

 

Inovovaný rám

Podvozek byl přepracován tak, aby lépe zvládal terénní záludnosti plné nerovných povrchů. Příhradový trubkový rám s ocelovými pláty zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost. Díky inovaci rámu došlo u varianty Trail ke zvýšení sedla ve srovnání se silniční variantou z 805 mm na 834 mm.

 

 

Off-Road Design

Leoncino 800 Trail vyniká ambiciózními a sofistikovanými stylovými prvky v dokonalém off-road designu. Nepřehlédnutelná je vysoká kapotáž světlometu se známým obloukem řady Leoncino, umístěná přímo nad plně LED předním světlometem.

 

 

Upravené odpružení

Přední Up-side Down vidlice Marzocchi o průměru 50 mm, s nastavitelným odskokem, kompresí a předpětím, má oproti silniční verzi se 140 mm prodloužený zdvih na 148 mm u varianty Trail. Obdobnou inovací prošla i zadní část stroje, která je vybavena centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku. Stejně jako na přídi, byl i zde zdvih zvýšen na 140 mm

 

 

Technické specifikace:

 

Typ motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC
Vrtání x zdvih: 88 x 62 mm
Zdvihový objem: 754 ccm
Kompresní poměr: 11,5: 1
Maximální výkon: 56 kW (76,2 Cv) při 8500 ot. / min.
Max. točivý moment: 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min.
Startování motoru: Elektrický startér
Převodovka: 6ti rychlostní
Sekundární převod: Řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2.200 x 870 x 1.210 mm
Rozvor: 1.480 mm
Výška sedla: 834 mm
Objem nádrže: 15 litrů, reserva 3l
Pneumatika - přední: 120/70 R19
Pneumatika - zadní: 170/60 R17
Odpružení - přední: Nastavitelná Up-side Down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 140mm
Odpružení - zadní: Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku
Brzda - přední: Dvojitý polo-plovoucí disk o průměru 320 mm se 4pístkovým radiálním monoblokovým třmenem s ABS
Brzda - zadní: Disk o průměru 260 mm se 2 pístky a ABS
Pohotovostní hmotnost: 234 kg
svíčka: NGK CR8E

Další produkty v této kategorii

up